Khamis, April 17, 2008

heheh

waktu duka dlu kita lalui bersama...
lirik lagu hujan..
best!
lunch hour td aku g men ping pong.lama x layan..n lama x kuarkan peluh..best gaks!
ni tangan dah letih2 dah..hehe nk keje ni tp mud baru la..kan..
aku dgr dpt bonus 2k heheh klo dpt alhamdulilah..murah rezeki najib..lama tunggu beb dr thn lps..n yg kakarnye salah kira kenaikkan gaji plak tu..lg la..masyuk kami2 org gomen..ni..salah masuk banyak xpe..jgn salah masuk skit pastu nk amik balik..huhu mana boleyyyy
aku maatlah bersyukur dok kat mesia ni even org2 mesia ramai yg x bersyukur ngn gomen yg diorg kata mkn duit rakyat bla..bla..bla..ala..yg kata mkn duit rakyat tu bkn diorg yg byr cukai pun..org kaya2 je byr cukai..yg sibuk2 nk band gomen pesal lakk kan???
aku tanak la..hindraff, dan geng2 yg berniat nk menghuru harakan msia ni dapat naik jd krjn baru..klo diorg nek abis la..kita..oiii expecially si anwar ibrahim tu..dia tu dah la..org umno yg kuarkan dr ISA tu pun nk jd pembangkang no 1 gak..apa la....ish ish ishh
UMNO aku nk tgk korang stabilkan balik UMNO..parti untuk orang melayu..HIDUP MELAYU..HIDUP TANAH MELAYU..kekalkan kemelayuan..jgn jd jd cina dan india..nnt hidup MELAYU susah..
ok la..aku nk start keje..tp aku suka arini sb arini aku bt keje betul2..(selama ni x betul ke??)aku bkn keje x betul tp kekdg aku xder mud tu yg ssh tu..
ok byeee

Tiada ulasan: