Isnin, April 14, 2008

monday morning!

arini aku pepagi je dah buat hormon adrenalin aku naik..psl pe..aku drive pg ni..abah suh aku drive..g kje..g keje je..balik aku sendri lagi aa nek bas..heheh
pas tu smp je kat opis aku nmpk keta katering ada..sah aku lupe yg aku ada meeting pg ni..takut gaks la..tp xpe harung je..aaaa
aku pun g beli mkn sapan abah n atul kat zura zuri..pastu tggu dell nk beli sapan gaks..x pat la..teman dia..cian eheheeh
meeting ni aku je kena pg2 aku kena..waaa..pastu dah ok balik dato maby moody skit sb bt pg kot..emm..bg aku lg senang pagi..nnt cepat abis..senang nk buat keje lain..
pg2 lg dpt emel psl laporan perkakasan ICT..emmm kena buat lg?? bosan nyerrr...penat ooo nk pikir...
ok la..nk beyak jap..somethin' goin' on....emmm guess wat???hopefully the gud thin'

Tiada ulasan: