Jumaat, April 11, 2008

yahuu

arini jumaat..huhu..girl friday! aku balik kg arini tiket kol 6.30 otg..(tau balik awal sb bos2 semua xder) xpe la..tunggu je la..kat opis ni wat apa2 yg patut!
pg ni ada bacaan yassin..kira2 2 kali aku baca yassin minggu ni..nk baca quran aku ni pmalas sket..tp baca gak la..last nite bosan sb laki aku xder..atul plak balik gemas MC sb kena sengat lebah..eheheh bengkak muka dia seblah tu la..kuar lg ngn scandal lain..heheh
mc,2 yg terjd kat umah aku mcm nenek aku sakit, mam aku pulak sbuk ngn nenek aku adik aku la..semua buat hal sendri..kecian mama n abah aku penat expecially mama la..yg mama yg paling penat dlm dunia..mmg xder org len yg blh ganti mama aku tu..dia mmg best n special..di kalangan family2 aku ni..
semlm mama da seminar psl keje dia kat sini..kebetulan terjumpa cikgu Siti Hajar..dlu dia mengajar aku BI heheh..dia jumpe aku happy je..dia still mcm tu..kurus n lawa..je..cuma dah nampak berumur sket..dia kata dia ingat aku sb kecik2 dlu aku suka sgt berlari2 ngn tocang panjang aku tu..heheh..klaka je cikgu tu ckp..
td aku breakfast mkn mee kari..sedap plak..kenyang je perut ni..then laki aku msg kata Rindu..eleh dah la..mlm td x balik..weeeekkkkk
ok la..sampai sini je..nnt sambung lagi k?? byeee

Tiada ulasan: