Khamis, Jun 05, 2008

alahai minyak

arini aku g isi minyak emm...dah naik dah..seliter 2.70 ..aku tuang RM 20 naik 2 takuk je..waaa..selalu 3 takuk..makin mahal la..adik yg keje tuang minyak tu siap ckp lagi "kak mlm td napa x isi minyak?" aku ckp la..dah lamat dpt tau la..dik"..tp alhamdulilah ada gak subsidi dr govt. mlm td aku terima msg minyak naik dah pukul 8.00 ptg br balik dr keje xder apa2 yang jadi pun masa aku isi angin tayar..waaa....nape la..aku isi angin tayar jee..aku x tau nk nek harga..mlm je aku dah x tentu arah nk isi ke tak ..tp pas aku pikir2 balik dr membuang tenaga n minyak keta aku yg dah ciput tu nk cr stesen minyak sure penuh ngn org berebut isi minyak baik aku dok umah tgk tv n masak!
pg ni aku sampai opis je..sibuk ngn isu minyak dah naik..heheh..borak2..lama gak la..em..benggang ada gak tp govt kata nk bagi subsidi tunai utk setahun ok pe..emmm..ok la..mls nk ckp lagi sakit ati je la..
byee

Tiada ulasan: