Isnin, Jun 16, 2008

pd hari mata bengkak

em..pg2 ni kelam kabut aku hntr arap..aku dah kejut dia kol 5.20 pastu dia x bgn n aku pun sama terlelap..then terjaga kol 6.30(sib baik terjaga klo x kuang3x)..tu pun dia dah bengang2 aku x kejut dia..(aku balik kena apa daaa)..aku siap mandi n pakai bj kurung trus g hntr dia..sampai kat opis kol 7.15 pg so aku masuk kat bilik solat..aku pun tdo..mengantuk gilos..last nite masing2 sensitif tah mende tah..
pg td aku sapan ngn dell..borak2 lama x jumpe..cite mcm2 la..heheh
semlm aku ada progrm makan2 kat Rebung (restoran Chef Ismail) makanan dia quite gud..n poorly x de desset yg best..except ada kak yg's cake nyam..nyam...frm secret recipe..heheh..tp bergedil dia sedap oooo tp kocik sgt heheh(mcm2 komen daaa)..nt aku upload pic..dekna n hubby pun ada..aku x bwk hubby aku sb dia men futsal...manje, hubby n shafiq pun ada..meriah ooo...syok gaksss..
ptg balik semban..tu je la..

Tiada ulasan: