Rabu, Julai 02, 2008

Ya Allah mengantuk nyer aku nih..tolong la..nk buat cemana tah..nk tdo x boleh tgh keeje..
semlm aku g klinik rekha kena amik darah nk check..supaya boleh confirm operate this coming friday.kak ina, kak asmah n kak piah dah tau psl ni..kak ina kata kenapa x g check kat klinik2 lain? aku ckp dah 2 kali scan doktor tu confirm je..cost rm 2500..duit ada..tp adui sakit la..opetare..kak ina ckp..waaaaa..aku tny dok kata x sakit sgt ..lg satu kak ina kata jgn bc doa waktu dia nk bius sb ayat quran n technology x boleh ngam..ish..klo selawat boleh..emmm..xpe la..aku redah je la..takut la..mintak2 xder apa jd n semoga urusan berjalan lancar..amin!!bersyukur aku dapat tau sekrg n klo dapat tau lambat2 mayb ada side efek lain kita pun tatau..kan...emmm..insyallah moga2 semua ok..
rasa takut menyelubungi jiwaku.waaa.....

Tiada ulasan: