Rabu, Ogos 06, 2008

wednesday the great heh

ni da nk balik br aku sempat nk mencoretkan sepatah beberapa patah perkataan. so arini aku rasa sakit sket perut sb mayb jln n angkat manggis td..emm busu x nak hantar..(ala dia x penah paham aku nih operate).ingat nk balik awal tp br dapat daya nk buat statistik sib baik dah siap. lunch time td aku g umah kak piah tgk baby dia..hehe..cute sgt...baby dia besar tau..la nih dah 5kg..born pun 4.15 kg lebih..ha..besa tu beb..alhamdulilah sihat baby tu.
td borak ngn kak p..rupanyer dia kena psirosis..penyakit kulit kronik tu..sian la..dia dlu setau aku kat part kepala dia je kena,,alih2 la ni dah sampai satu badan..padanla..dia kuar umah pakai stokin je..rupanyer dia kata dah x nampak kulit n then nk madi pedih..allah seksanye dia..tp dia ada baby sihat alhamdulilah..
tonite my beloved hubby x balik sb ada game..mintak2 dia menang la..happy sket dia..pg esok dia cuti sb nk g dgr ceramah kat KL heheh..at last terbuka gak hati dia nk g dgr ceramah tu alhamdulilah....mintak2 dapat la..dia lesen memandu..nnt aku la..wife paling happy dlm dunia..huhu!
satu lg aku x sangka arini si Fiza perlis tu mmg betul nk kawen ngn kamal yazid..huh dasat tu..xpe la..semoga berkekalan ke akhir hayat!!!k byeee