Rabu, September 10, 2008

10 hari berpuasa

Pagi2 aku dah sibuk dengan taklimat 5 S. emm..tuan razak baru maklumkan kat aku ari ni utk pasang projektor n laptop..aku x di beritahu mengenai pemasangan ni. benggang gak...sb byk perkara2 yg aku perlu tahu tp x diberitahu..tp salah aku gak ker? susah nk ckp la..miscomunication selalu berlaku.
ni nk citer last week masa aku nk g KL, baru aku tingat citer ni lupa nk masukan dlm blog. hehe
aku ada benggang n marah dengan perangai sorang driver pejabat ni. masalahnyer kenapa dia je yang selalu buat hal or aku je yg terkena?mentang2lah aku ni kecik ingat aku xder maruah ker marah2 macam org giler? bukan salah aku pun parking kat tempat tu..memang la..keta aku tp bukan aku yg parking si zairy yg parking sb aku kuar g check tayar keta ngn dia masa tu n then semua marah2 x soal selidik dlu..hancing betul pangai org pejabat ni!!..tp x pe la..aku pikir aku berpuasa jadi aku buat tatau je la..even dlm hati rasa geram giler!..benci arr ingat balik..malu pun ada..nk nangis pun ada..x pe la..semua dugaan Allah pose ni!
ok la...jap lg nk balik umah..arini buka pose sorang2 sb arap ada trening n selection tuk futsalKL. mintak2 dia berjaya la..dpt..murah la..rezeki kami Ya Allah!Amin!
tata