Selasa, September 23, 2008

yahuuu Nak RayA!!

next week nk raya dah..aku x sabar2 nk beraye sebagai isteri ..huhu..actually berpuasa sebg isteri yk mengajar aku erti kesabaran...alhamdulilahh
semlm aku mengemas umah..sapak pun sibuk menyemak jugak..lari sana sini..geram aku..aku pasang karpet baru la..apa lg..heheh..n then kak ngah dtg hntr brg amway. byk gak aku beli..tp aku mmg suka brg amway bagus ..cume kak ngah x bwk gelang aku waaaaaa..pastu epul kata kak ngah dah torai gelang tu dah..waaaa hampeh aaaaa
aku ingat diorg nk balik mlm td rupe2 nyer si epul dah x daya nk bangun..last2 tdo je kat umah aku..ceh! pg2 sahur kenalah aku masak tuk depa..
dah bbrp ari dah batuk aku x hilang lg..tp today better sket..x der la..batuk2 cam 2-3 hari lps..
emm...weekend ni aku confirm ke tanjung Karang..mintak2 abg ijam bole aa tompangkan aku n arap ke sana...aku nk drive sendri malas n dah tentu jem..jalan ke sana..then aku x biasa drive jauh-jauh..penat la..ala..pasal duit minyak bro jgn aa bimbang hahahahah...