Khamis, Oktober 16, 2008

aku ada boyfren baru yahu!

sabtu lps aku g tgk camera meg..nikon d40..
so far aku dah tgk condition is good..br 4 bulan keluar..dia nk jual..so aku cepat2 la..nk test n rembat..
tgk2 aku terjatuh cinta lak..kan..sb dah lama gile nk beli nikon nih..lagi2 jenis SLR..dah study dlu sket2 psl camera ni so takut lupe..emmm ni pun dah byk lupa psl ampeture..etc..tu je aku ingat heheheh
semlm ptg laki aku tunggu Meg kat KL central..cian dia penat..tp thanks a lot sb tunggu yg sayang!
so mlm td after jemput n dapat camera tu aku pun bank in duit kat meg rm 600 dlu..
sb duit aku kat dlm akaun tu je boleh kuar..hehe..later aku bank in lg..seb bek dia ok je..aku x nak musnahkan kepercayaan kwn2..even x brp rapat..dah beli tu kan kena la..byr cepat2..klo kita jual brg pun sama kan..nk duit cepat...emmm
so aku study sket2 camera ni..laki aku kata abis la..aku di abaikan hahaha..x la..aku x der nk abaikan ko de..sb ko kan laki aku hehe
em...so dapatla brg yg aku idamkan selama ni..hehe..bestnye!!