Rabu, November 05, 2008

malas day!

pg ni masuk opis cam biasa..aku ada appoinment ngn Reka so 8.30 je aku dah gerak ke klinik..so aku breakfast dlu..then kol 9 pintu klinik tu dah terbukak aku berebut2 masuk heheh..klo x berebut sure lambat giliran nnt! reka lambat betul aritu..bosan lak tunggu..mesti ada org beranak pg tadi nih tu dia yang dia dtg lambat.emmmm
aku jumpe dok scan aaa cam biasa..
dia kata telur matang la..apa aaa..ada 2 telur la..
so dia kata klo jadi ni boleh dpt kembar dia kata..heheh terkejut aku..happy pun ada klo dapat la..amin!!!
dok bg nasihat mcm2...aku tny psl laki aku yg smoking n suka minum air gas..emmm..dok kata x elok tuk kesihatan n klo dpat diebetis nnt sperma lemah..klo isap rokok lama..sperma boleh terbakar huaaaaaa..mcm2 la..dok nih!
so abis je bayar cam biasa aa 50 ringgit..terbang duit aku.
bile aku nk balik je aku dpt call dr Dell..titibe mak dell yg ckp ..dia bgtau dell dah beranak! heheh apa lg aku pun happy la..then aku ckp la..kat mana? dia kata kat reka..
apalg aku pun berlari la..nek atas..kebetulan aku br pas check plak kan..so rezeki aa aku jumpe dia awal..baby girl..comel n besa gak...3.4 kg..mak aiii..
dell kata sakit kak!! dia kata payah nk kuar..masuk klinik kol 10 mlm td..dia kata da sakit petg tu..tp mak dia x bg g klinik lg tunggu sampai sakit betul. lgpun nnt kena dok dlm labor room tu lama..takut sejuk semue..sempat la..dell makan n mandi ptg tu!!
emm...kwn aku dah selamat dah..aku bile lagi?? tunggu!!! kembar kuar hehehhe