Jumaat, Disember 19, 2008

Salary+bonus month

gaji dah dapat, bonus dah dapat apa lg yg ko nak ni? emm ada gaji+bonus pun payah gak kan..nk plann belanjer supaya x over bajet..ingat senang ke?? nnt nk tggu gaji bulan januari tkt lama lak due nye..
tu la..sib bek aku dah letak tepi yg tuk saving punye sb lama dah x saving..duit kutu satos..kutu kat opis lagi x dapek2..asik2 org len yg dapek eii bosan tol..duit kutu kat mama pun x dpt lg tp masyuk tu beb!!!
mlm ni aku nk tdo bangi sb esok bwk budak2 ni g aquaria..saje je sb x penah g kan..lgpun laki aku xder g tganu..bosan la..rindu kat dia ni,..saje nk alih paler otak kat tpt len..klo tggu dia boleh sakit jiwa di buat eh kekekekek....
keje kat opis ni boleh tahan byk gak la..ada technician pun boleh aaa setakat bantu reper pc je..nk harapkan bende lain lambat la..nampaknyer!(heheh suke2 je kutuk org kan???mmg hobi aku pun men kutuk2 ni!!!) semoga tahun baru ni aku harap aku lebih baik dalam kerja dan bertambah maju...curry house hehehehh
thn dpn juga aku harapkan Allah bg aku rezeki tak kira laa apa2 rezeki moga2 dapat bertambah ahli keluarga baru aminnnnn...x sabar rasenye..
ok la..happy new year!!!!

Tiada ulasan: