Selasa, Januari 13, 2009

2009 yang bahagia

sabtu kemarin aku n family ke kuala terengganu, atul dapat masuk INSTEP, institut teknologi petroleum petronas..tahniah dik! aku doakan ko cemerlang kat sane!
jauh hulu tempat dia adui penat..dah sampai k.terengganu ..ni tp x sampai2 gak hui..tobat dah nk g..klo nk g baik nek flight! berbaloi sket klo nek keta cam ari mmg penat gile...apatah lg org yg drive kesian aku tgk nyer! emm sib baik 6 bulan je dia study tp pastu tatau la..kat mana dia kena keje.
dh tu tdo kat otel cam sadin..hehh cian gak sb penat2 sampai tp kena tdo dlm keadaan yg sempit2 tu..tp nk buat cemana bilik mahal je yg tggal..bilik murah dah xder full..emm..apa lg open toto je la..seb bek si asmah ada n dapat pinjam kat dia..
pas hntr atul ari ahad tu dpt la..g jln2 sekejap kat pasar payang, atul jeles je..heheh...aku ni happy2 gak sinin tu nk g check dok dah...
isnin ptg br dpt turn tuk scan perut, rupe2nya dah 8 minggu Allah anugerahkan aku zuriat..alhamdulilahhhh...aku x espek cepat cam ni tp alhamdulilahhh tu je yg aku mampu kata!
arini keje cam biasa cuma aku tghr mengantuk n sakit paler sket so aku pun tdo je la..heheh..
ok byee

Tiada ulasan: