Khamis, Mac 19, 2009

bored n sick wednesday



Selama seminggu ni aku rasa badan aku x sedap..nak g klinik aku mls...aku try cure sendri..mana tau ok plak..maybe pembawakan ni..antara simptom yang x best nyer ialah:

1. kaki rasa sakit2..means nk bangun tdo tu sakit bile pijak ke lantai.
2. badan aku sakit2..cam nk demam tuh..
3. selsema x baik2 asik bersin aje
4. rasa badan dah berat
5. paler berat gak pening je...
6.tangan kebas2 sket

tu je kot rasanyer..len2..ok je..tp simptom2 tu la..yg buat aku nk keje x boleh..memang langsung x bleh nk keje..aku nk buat surat utk tanggung keje pun xder mud..dah la..nk sambung balik ni tatau bile lagi aku bleh dapat.
tp aku pun dpt rasa perut aku makin membesar..hehe..aku takut la..plak..dah la asik senak2 n angin je..klo lambat mkn ke ape mesti perut rasa penuh..tp yg aku baca dlm buku "Mother's n Baby book" tu mmg ada byk bende2 yg bagitau aku supaya berjaga-jaga n bagi preparation supaya lebih bersedia dlm menghadapi hari mencabar n menggembirakan ni!..
since pregnen aku suka baca buku..makan buah..boleh kata aku suka buat menda2 yang aku x suka masa aku belum pregnen dlu selama ni aku suka makan nasi kan..ha..time sekrg ni aku x brp minat mkn nasi..hehe..boleh menten gitu!..alhamdulilah setakat ni aku xder la..mengidam2 bende2 yang bukan-bukan..mintak di jauhkan la..amin..2/3 hari lepas perut aku rasa perit2..mayb sb baby dah mula bergerak kot..sb aku ada baca buku kata klo dah 4 bulan akan terasa pergerakan baby dlm perut emm mama pun ckp bende yg sama..no wonder la..badan aku camni..sb baby nk besa kot..
pagi td aku berborak ngn Lan..pasal baby dia ..nama baby Anne n Lan ialah Muhammad Hadiff Rayyan ..huhhh panjang bangat nama dia..born wit weight 2.87 kg n height 47 cm..comei muka dia ikut mata si Anne..sepet tul..hehhe


ni pic Muhammad Hadiff Rayyan




Tiada ulasan: