Khamis, April 23, 2009

blog Tuan Nadzri

salamz semua..
nk share sket ngn korang psl blog Hakim MTS di pejabat aku..
byk perkara2 yg baik utk di baca..http://roy-nadzri.blogspot.com..
hari ni aku x dapat tdo lps hntr huby aku, tah tatau laa knp x leh tdo..biasa aku letak je pale lelap..tp pg td x lak..emmm..
so aku pun cepat2 bersiap2 ke opis..ehh ehh...baby dlm peyut aku gerak2...hehe,..baby sihat ekk huhu!!
huh semlm aku cuti sb appt kat kinik gov..emm ramai tol org..aku dah la..panas..rimas sume..adui..tp kinik tu dah extend besa sket n ada lg 3 bilik diorg exam tuk org ramai..emmm bagus gak..bleh cepat sket exam perut org kan??:P
aku kena gatal2 la..merah2 n x ilang gatalnyer..aku pun tatau knp..mcm kena kat gemas mayb byk hama kat sana kot..xpe la..
ptg je aku n huby aku kuar ke Seremban parade..beli ogawa air purifier, shoping bantal tuk mama n abah..baju2 arap..arap g cut hair..sb rmbt dia dah panjang n rimas aku tgk nyer...tp yg paling best sekali kan huby aku g blajar keta n motor..hehe syookknyer perasaan aku semlm..pastu dia tu kan citer mcm2..hehe..klakaaa..tu la..hubby aku klo dia dah buat something yg best dia akan citer x abis2 hehe..

Tiada ulasan: