Selasa, April 21, 2009

x sabar nk tgk baby hehe

aku keje cam biasa je..sibuk gak sb tgk ekausa x on..so aku buat backup archlog semue..n restart services kat oracle..so dah ok..tp data2 x tally la..cemana nk buat ek..emmm..bile tny org jksm diorg bz lak mls nk kacau..
aku memantau line esyariah svery 2 hours..line kat jelebu n rembau intermittance..emmm..aku just rekod aje la..nnt JKSM nk erport senang nk bg trus...tp susah gak nk menten bende ni sb org2 yg rajin cam aku je mampu buat heheh...
aku pun saje2 nk tgk perkembangan baby dlm peyut aku so aku pun bukak la..website ni:
http://www.babycenter.com/2_inside-pregnancy-weeks-1-to-9_10302602.bc?intcmp=Nav_Global_photosandvideo_inside&pn=Article%20page&pn=Article%20page
best dpt tgk perkembangan apa yg berlaku dlm perut aku 4 the 2nd trimester ni..hehe..x sabar lak rasanya...baby..baby sihat x?? tu je aku ckp kat dia..pastu dia pun tendang2 la..perut aku..means dia sihat aa tuhhh huhu..alhamdulilahhh..tp website ni slow sket la..meyb jauh kot kat oversea...dlm web ni gak kita leh tgk cara2 nk beranak yang mana kita nk..klo omputeh ni open je..smue dia tunjukkan..emm..takut lak rasanye..
emm...tghr td aku tdo la..cam biasa sb kaki n tgn aku dah rasa cam bengkak n sakit..so aku pun tdo la..
senang je mata ni nk lelap..pastu kak asmah lak masuk surau memekak2 saje je mengancau aku..titibe aku rasa cam nk mkn ns ayam tp aku tny kat fiza dia x tau lg nk g mana dia pun x tau lg..emmm....nk cr kat town semban ni tatau la..tptnyer..zairy xder lak klo dia ada leh dia tlg aku crkan..emmm...xpe la..aku mkn nestum aje la..
pastu kak ina lak masuk surau trus kata x elok la..org mengandung asik tdo je..aik salah ke aku tdo?? aku bukan saje2 n dia pun tau lunch hour je masa x mengandung pun aku suka tdo..heheh..aku mls nk layan aaa..sakit ati je...buat bodo je la..yg penting aku kena rehat klo x nnt laki aku marah..nnt klo jd apa2 kat aku..kang aku gak yg susah..bkn org len..
lg satu aku plan nk belikan mama penapis udara..sian kat mama dia batuk2 aje sekang..maklumla dia kan suka bela kucing n x der masa nk kemas2 umah yg besa tu dia pun x sihat aje...aku ni mmg ada duit tp aku x biasa spend duit aku kat bende2 mahal camtu...cuma sekrg ni aku tgh compare zhulian punya penapis udara n amway atmosphere....zhulian ok sket boleh cuci kat penapis pertama dia..klo amway xder lak cite ..rasanyer kena beli klo nk menten brg dlmnannyer.. emmmm aku tny kak ewa dia dan-dan je nk jumpe aku ptg nih hehe..amboi cepatnyer catch pelanggan....org bisnes camtu la..kan?????
ok la..aku nk sambung balik tgk video ni..byeeee

Tiada ulasan: