Isnin, Jun 22, 2009

arini aku rasa,....

tah ape2 aaaa..
boleh x aku ingat esok 22 hb? sb aku nk sgt ke melaka ada program brodband..rugi la..aku x pegi arini..gara2 salah tarikh!!! siap kawtem ngn CC lg suh pasang driver ke melaka..n siap mimpi2 lg aku semuanyer gara2 program brodband tuu alahai rugi la....!!!!!!!xpe aa dah terlepas...len kali kena tgk surat betul2 ok????aku selalu cam tu..nape ekkk?????sengal sgt aaa
weekend lps aku x ke mana2...proses memujuk hubby aku nak ke alamanda putrajaya 28 nih..gara2..ada Gathering wit CS10 YPM dlu...hehe mintak2 dapat la pegi..huhu!alau siap nk trun semban lg teman aku drive gara2 nk tgk perut aku n dah lama x jumpe since dia kawen thn lps..miss u guys!!!..x ketinggalan aku memujuk gak si yati Pahang supaya dia x keseorangan kat sana,..n leh lepak2 kat umah aku sementara nk ke alamanda..jgn risau dude gua driver lu ke sana!n alau x perlu trun semban sb kecian lak dia nk temankan aku kena trun semban..hihi..thanks 4 ur effort dude!
k c yaaa

Tiada ulasan: