Khamis, Oktober 15, 2009

semalam..

semlm..tiba2 aku terima panggilan dr suami aku yg mak n abah dr kg nk dtg beraya..ptg bertolak dr kg tjg karang n mlm br sampai..dorg jugak nk tdo umah tu..
seronok tul abah kg dpt jumpe cucu dia tu..tp zahra lak tdo je..start dr diorg sampai umah..mlm berjaga kejap sb nk nyusu n tdo balik..dia agak selesa n nyenyak tdo mlm td..aku pun selesa..alhamdulilah..
pg2 family abah gerak ke KL..abg ajis ada keje katanya..k.sue yg sarat mengandung kecian merata2 dia ikut abg ajis..ngn menguruskan anak2 yang 3 org tu..nasib baik x nakal sgt diorg tu..tp kesian la..kak sue..menguruskan semua sorang2..dari mkn, mandikan..budak2 pakaikan baju..n semua...penatnye badan camtu..aku ni yg br soraNG NI pun tatahan kekdg....emmm...moga2 k.sue tabah hati..
pg td pun arap kelam kabut sb bangun lewat..jam 6 pg br sedar dr tdo..tu pun sb mama kejut dia..dahnya aku ni pun ngantuk kena hantar arap ke terminal..kejar bas yg dekaty stadium tu x sempat dah bas da gerak time kita sampai kat stadium..emmm..sambil2 tu mulut arap nyot-nyet2..bising..dia x mrh aku dia tau salah dia..n kecian aku kena hntar dia kat terminal..(klo kecian nape x bwk motor??)..
arini zahra x brp tdo..penat mama melayan dia..dah start mengada2..blajar mcm2..leter sok anak aku nih ikut nenek dia hahah..ok byee

Tiada ulasan: