Isnin, November 23, 2009

happy brthday to me..

aku dapat hadiah E71 dr Arab, kak ngah bg aku beg..hehe..bestnye..
nk tau x kenapa best? sb dah sedekad br dapek adiah best2 ..klo x tu dapat wish je..huhu..
arab bwk aku n zahra mkn kat Kenny Rogers Seremban Parade..kuar umah zahra tdo..sampai la..tgh mkn K.R tu..pastu aku nk bis mkn br dia bangun..seb bek dia x nangis2..pastu dia siap leh senyum2 ngn org meja sebelah lak..peramah rupanye zahra nih..hehe..bagus2..jgn sombong2 ye anak mamy..

ari sabtu aku ikut mama n abah ke bangi..zahra melalak2 x dapat boyan..puas pujuknyer..last2 dah penat nangis br tdo..mlm pas diog pndah br leh balik sampai umah dlm kol 1 pg lebih..abah pn dah penat tdo je kat umah aku..
mama kata dia melayan zahra sampai pagi x mau tdo..nenek ee kato xpo la..nenek nk men2 ngn zahra aa..hehe..aku pun dapat la..tdo ngn amannye..tq mama!

Tiada ulasan: