Khamis, November 19, 2009

zara ku..cayunk!

semlm ujan2 lebat pas keje je trus amik zara...dia x tdo..br pas men2 ngn anak2 k.ita..sampai umah je merengek2 nk tdo..aku susukan dia dlu br leh tdo...x sampai sejam dia bgn balik..dia cam x nk tdo dlm boyan..
kejap je tdo..bgn2 nk men2..aku angkat dia merengek2..so aku letak..diam lak tu..dia nk tgk tv la..hehe..pandainyer anak mummy ni!
semlm punye la xder mud aku asik tingat zara je..nk buat keje pn x leh..dah aa internet down. Apa taknyer aku cam jeles sb dia suka je dok umah k.ita tu..sb anak2 dia ramai suka men2 ngn dia..sonok la..dia..time balik umah aku je dia buat2 sengal...aku pun mula a jadi badut men2 ngn dia suh dia gelak2..beborak ngn dia..seb bek ada respon..klo xder respon mau nangis aku hehe! pas men2 je dia tdo dlm kol 11 mlm..lambat tol dia tdo hehe..at least puas aku men ngn dia ..then kol 2.30 pg bangun susukan dia pastu tdo..dia bukan tdo sgt rrupenye dia berak..byk gile lak tu dah kering berak dia agaknye time aku tetdo tu dia x dpt tdo kot..sb rimas..sorry sayang mummy xsedar..lps tukakan pampers dia dia senyap..hee..pastu br dia dpt tdo lena..sampai kol 5.30 pg..sambung susukan dia pastu tdo..zzzz...kol 7.30 k.ita dah ketuk2 pintu dah nk mek zara...heee..bye anak mummy dok umah k.ita bebaik ye..

Tiada ulasan: