Isnin, Disember 21, 2009

kerja..

pagi ni kerja cam biasa..
sabtu lps aku beli Innershine pati beri..saje nk try..mana tau bersemangat n cergas..mcm dafi..td da mkn dah..ok gak la..x cm dulu rasa payau..ni rasa beri..best!
cuti 3 hr aku x kemana2..dok umah je ngn zara..ujan la..susah nk jalan..nnt takut zara sakit kena ujan susah lak lgpun dia kecik lg sian..
tp dia tau lak bosan tu..asik nangis je..bile ajak kuar umah tgk kucing dia senyap..bila masuk dlm balik dia nangis..ada je yg x kena..pastu aku n arap pun decide kuar je dr umah sib bek ujan dh nk benti..n ngam2 je..g the store..mula2 cdgn nk g Family store je..beli brg kering..stok2 dah abis..last2 arap kata jom ke centrepoint..the store..mmg awalnyer zara x tdo masa bwk kuar nek keta..xnk dok kat baby car seat..arap la..pegang..mata meliar tgk luar tingkap..diam je..+excited.hee pandai tol dia..
sampai2 the store je dia dah cam kesat2 mata nk tdo ..hehe..dah aaa x bwk keta dia jenuh aa memegang dia..dah la..tembam..adui tahan je la..tangan mummy ni..
pastu ckp ngn arap g amik brg2 n sementara dia tdo senyap ni..nnt kang lelama kang buat nyer dia nk boyan.ha..masak aa nk balik cepat nnt..arap pun cepat2 amik brg n byr pastu pesan pizza..kejap je..balik dah..sampai umah dia nk menyusu n tdo..tu je la..bukan g mana2 pun..zara ni suka tgk budak2..dia nk main je..dok umah dah la..aku n arap je ada..dia pun dah muak kot dok umah kecik tu hehe..(bukan aku je muak)..klo ada ramai org dia lg sonok..
emm..25 ni pas isyak buat majlis aqiqah zara kat dewan flat sri pahang..atuk Kl dia sibuk nk buatkan..(tp xder sponsor by pun...hehe..sendirian bhd je la..huu)apalagi..papa dia laa yg banker..hehe..aku buat2 bertenang..heee moga2 majlis berjalan dengan baik n lancar..n zara x buat hal..

Tiada ulasan: