Khamis, Februari 18, 2010

semalam..

semlm buat pertama kalinye dlm sejarah laki aku bwk motor ke stadium..alhamdulilah..moga2 kuat semangat dia..dan berterusan..
aku x brp sihat since semlm..tp aku gagahkan diri gak untuk kerja n uruskan rumahtangga..badan 37 darjah celcius demam sket ingat nk g klinik tp mls aa tgk la..ptg semlm aku g guardian amik pil selesema n ubat sakit tekak..ok sket ar balik umah mak aku suh kumur2 air garam..ok sket..selesema yg x ok lg ni..
zahra sekrg dah x meragam alhamdulilah..tdo dr mlm sampai pg..cume aku penat bgn susukan dia je..dia kuat menyusu..hehe sonok aku..
kat opis aku update website seb bek line ok...sedap2 update je titibe line x ok..hangin je..apa yg aku buat dah hilang..lngsung xder mud dah nk buat..
arini pepagi aku nk update lg x boleh emm..esok ada meeting website...mintak2 meeting esok ada good news..
weekend ni ingat nk teman k.ngah kat putrajaya..emmm...ok

Tiada ulasan: