Selasa, April 13, 2010

pening

alhamdulilah dah selesai keje kami sbg JKKerja AIKP utk round daerah2 n9..meeting JKKnegeri pun dah selesai td n TR dah bentangkan slide yg kami dah buat so far ok..komen form Y.A.A Dato .."bagus..telus dalam memberi pemarkahan"..amin...lega hati aku dgrnyer..
dah abis meeting aku trus lek2 jap..pening la..napa tah..x sihat lg aku nih...tp aku kena siapkan keje2 n bantu bos aku..kesian lak dia sensorang...mmg awal thn ni pening n keje2 yg byk..tu blom JKSM bg keje lg..2-2 nk kena handle..means..JKSM n opis ni gak..arahan dari semasa ke semasa haa tu yg paling menjerat n mencekik leher aku n bos aku...
aku nk kena update laman web ni tp xde idea la..sakit lak pala pikir..
dah lama x view vote..tah brp la..vote dpt tah bertmbh ok ke k.o tah..
MDEC dah nilai ke website yg aku buat nih tah..tu satu hal lg..klo x ok kena la..aku goreng2 sket kat bos..
masalah ialah PC aku ni dah slow la..nk kena tambah RAM..tp sape yg nk belikan? nk mintak bajet JKSM ke JKSNS adui dah la aku nk claim kat jksm x dapat..dah la..aku buat keje diorg ..mmg hampeh la..tp xpe la..Allah je dpt bls..samada balasan baik atau x baik tu biar la..Dia yg tentukan...
adui batuk ni x bg chance la..sakit lak dada aku..mlm td aku lupa nk mkn ubat..tdokan zahra sampai aku pn sama tertdo..seb bek umah kunci...klo x tatau la..
dis weekend hubby aku tentu ada bola lagi..n aku just sit at home je la..nk wat ape lg jadi la..makcik cleanner lagi hukhukhuk..n tukang menyepahnya ialah anak aku tu hehehe..nk g tgk afy x tatau la..dpt ke tak sb xder org nk jd driver kami ni huuuu...
mak n bapak mentua pun dah lama x berjengok..ni menantu yg HANTU haha..seb bek diorg jenis diam...tp takut gak kang titbe meletus bom susah gak aku ni..nt kang BINI gak yg kena....AKU lagi???dah la tu penat la..k bye

Tiada ulasan: