Selasa, Ogos 17, 2010

Ramadan Al Mubarak 2010

lama daaa x menulis dlm blog kesayangan aku ni..
since puasa ni aku bersyukur sb dpt berpuasa ngn org2 tersayang..1st sahur n puasa kat umah adik di putrajya..mama n abah siap dtg lagi nk bersama2 kitorg meraikan puasa 2010 ni..aku bukan x dpt balik tp mama n abah pn paham sb apa..emmm..emmm...sian diorg..maafkan kami ye mama n abah.
pastu mcm biasa je penat la puasa ni tah la aku pn tatau sb ape..aku sahur mulakan dgn mkn buah kurma 7 biji n selawat setiap satunye..pastu mkn nasi 3 kepal bc surah Al-Ikhlas 3 kali gak..n pastu mkn seperti biasa..so far perut aku xder la lapar sgt..tp mata mcm ada gam mmg x hingat punye..heehhe..opis aku pn senyap je mcm sentiasa malaikat lalu bak kata Atul haha..
weekend lps aku g berbuka puasa di KL umah abang ipar kat pantai hillpark (hmpir x jd sb zara melalak dlm keta n jln jem sb eksiden)n(br je berita cikgu cina n pelakon tu mati terjun bgnan tu..heee seram beb!..mmg satu row ngn umah abg aku tu tkt 16, org tu terjun dr tkt 12)mmg nk balik mlm tu gak tp diorg semua da racun aku suh balik lps sahur..abg jam lak sediakan bilik yg mcm hotel mmg aku pn terpedaya la..jawabnye...
Yang Paling best ialah anak aku dah pandai berjalan..hehhehe
emmmm..
20 hb ni birthday mama...
27 hb birthday Laki akuu...
apo nk beli ni? duit pn sesakkk..arghhhhhh sumbatttt ideaaaaaakuu

Tiada ulasan: