Rabu, September 01, 2010

bufday En Arap

jummaat lps bufday hubby aku..so aku belikan la jam g shock..suke dia...hehhe
n dia lak cuti sb penat setelah seminggu trening non stop n x ckup tdo..so [etang tu kitorg lepak kat Secret recipe senawang..makan biasa2 je then bwk balik kek sepotong sb dah kenyang gile..balik2 je aku layan anak aku n trus membute...biasa aaa tu..arap lak mls nk kaco aku.. nasib baik huhu!!
sabtu lak kitorg tgalkan zahra kt umah babysitter sb ada majlis bukak pose bersama Ex-Ittar n Pathfinder kat menara PKNS PEe Jay..mmg meriah sakan kitorg maklumla lama x jumpe..mkn pn rasa x mkn je..lgpn apa yg aku cr xder iaitu KEK...emmmm lgpn mknan cepat je abis..emm..tah la..xpe la janji happy!mlm tu gak aku balik semban..hehuu.ooo lupa lak nk story yg aku shopping kat alamanda sebelum ke majlis buka pose tu..best..x ramai sgt org n puas la memilih..(bkn pilih pn just grab je ada banker byoo hahhah)..aku ingat nk g KL Sogo ke mid velly ke..tp pikir2kan dah la ari sabtu..pastu mesti ramai org..sesak2 mmg x der taste nk pilih ape2..mmg ALAMANDA pilihan yg tenang n tepat utk aku huhu.
balik dr alamanda aku g jumpe afy..rindu kat budak tembamm tu.whahahaa...main2 n tdo jap...pastu gerak KL.masa byk lg so aku ke Amcorp Mall..satu lg tpt fav aku...best la situ tp bj2 dia mahal2..x mampu la aku ..klo beli alamatnye mampus la bajet kami..hahah..so jenjalan je..tgk artis..ok da bye nk sambung keje..

Tiada ulasan: