Khamis, September 30, 2010

Jamuan Hari Raya JKSNS


semlm berlangsungnya jamuan hari raya pejabat aku..acara start kol 10 pagi dgn dihadiri pegawai2 dan kakitangan daerah lain. aku di tugaskan di bahagian penyediaan..tentula penyediaan camera n video..hehe..sape lg klo bkn aku. actually jamuan ni merangkap majlis perpisahan kakitngn..salmy, kak zaimiah,ct imrah, emm sape lg eehh lupo la..yg paling penting ialah hari2 terakhir y.A.A dato hj Hussin Harun..Ketua Hakim Syarie n9. ucapan2 dia penuh dgn nasihat2..dan kesedihan seorang pemimpin yang x sanggup melepaskan anak2 buahnya..nk buat cane katanye kita perlu beri org len peluang pulak. dia pun di beri amanah dan kenaikkan pangkat.sedih sgt..Dato seorang pegawai/ Ketua jabatan yg pemurah..dia mmg x kedekut dan amatlah kelakar orgnya. kalau dia marah ..dia akan lepaskan dan last2 dia akan lawak balik.hehe..sebab aku lah org yg selalu kena tiow ngn dia. aku x penah dendam dan marah dan aku tau klo aku berada di tempat dia tentu aku pn mcmtu.
jamuan raya ni cukup memenatkan aku..apa taknya asik snap pix je..pastu aku lek jap g mengadap aircond..panas cuaca semlm..alhamdulilah. berjalan lancar...

Tiada ulasan: