Rabu, September 15, 2010

semalam..

mlm td kak linda n family dtg raya..actually dia adalah org pertama dtg beraya ke umah aku yg comei lote ni..hehe..
kak linda ni mmg ceria orgnye..dia ni sebilik ngn aku masa proses menyerah diri kat spital bosa smban sini. cerita dia masa menyerah diri mmg klaka. siap naik ninonino lg..lawak2!dia dok spital 2 minggu lagi awal dr aku yg hanya dok 3 minggu..mmg parah time tu ye la kan x leh kuar langsung dr spital bapak bosan gile dok ward 1 tu. tp dia siap leh kuar sbnye anak dia nk jumpa dia x dpt lgsg kt spital(masa tu tgh hot H1N1).kuar2 makan KFC..hehe hampeh tol!
emmm...mlm td buat pertama kali kitorg jumpa lps anak2 kami masing2 dah setahun lebih..anak dia lahir 29/7 n anak aku lak 28/7 mmg best! dia komen anak dia kecik..anak aku besa..heheh aku ckp la kepala dia je besa..huhuhuhu..
aku jamukan dia nasi lauk sup ayam kg n sayur kangkung belacan..nasib baik ada lauk..aku da pecah kepala da nk masak ape pn tatau..nk masak mee ke bihun mmg aku x pakar lgsung..ahh lantak la janji ado makanan. pas mkn dlm keadaan tergesa2 n borak bagai nk rak..dia pn balik..dia ada janji nk beraya umah sedara dia lak..emmm x puas nk borak la..pastu dia suh dtg umah dia esok sb cuti hr malaysia. siap bg peta lg hahaha..
ok la aku nk upload pic pn x dpt ni hampeh tol la picasa ni.nk kena upgrade space lak..menyusahkan betol!

Tiada ulasan: