Rabu, Mei 28, 2008

anygivenwednesday!

askum..pd diri aku sendri..
alhamdulilah aku dah baik ngn hubby aku ..dia pun x sihat so mlm td aku jg dia sian dia..bg mkn n mkn ubat..
dis morning aku plak yg pening napa tah biol je..padahal bkn penat sgt pun..semlm aku lambat balik buta my asset..emm..ptg2 br ok skit tu pun bt kat pc en mohsin..emm..byk data yg salah di masukkan..kena double check balik ngn daerah tatau cemana boleh tersilp amik data n serial number..klo x semlm dah settle dah key in data..
pg ni aku try call daerah2..amik data yg betul..
emm bile lak aku nk hntr laptop nih tuan syukor dah tny dah bila bleh settle..salmy x plak bgtau aku psl laptop tu kena hntr kat JKSM..emm..bdk ni..dah kawen cemana la..keje nyer tah..mintak2 ok..dia tu pnd tp kekdg tu ssh sb aku lak kena ikut pangai dia..cehh
ok la..bye..

Tiada ulasan: