Jumaat, Mei 30, 2008

chedet.com

adui penat aku type td..byk plak tu!!! hawau punya pc!
pd td aku baca chedet.com dan menyatakan pendapat aku pasal blog Tun dr mahathir.
bagi aku la..beliau adalah pemikir masa depan even mayb dia akan tiada pada masa depan. dia menulis berdasarkan pemikiran yang realistik dan ideal. aku berminat dengan cerita benar bertajuk war of criminalisation. pada pendapat aku mereka yang berniat menjatuhkan ISLAM dan sekrg mulai menjatuhkan malaysia negara islam yang pda dasar mereka ialah negara pengganas.pd aku yang ganas orang arab. bukan islam tp sebab org arap tu adalah org islam maka barat menyatakan islam tu pengganas.
aku pun tertarik dengan isu politik negara kita ni tambahan lg BA dah menang pd beberapa buah negeri. aku bukanlah penyokong BA tp aku nk tgk sejauh mana diorg boleh urus tadbir negeri. nk katakan buat keje x jugak sbnya asik sibuk dengan isu kerajaan lama.heheh...buat la.keje sendiri kan tunaikan janji manifesto tu dlu. Rakyat dah undi diorg so bt la.keje tu kan..
ok la..td aku dah type byk n idea yang bernas tp ni aku dah malas nk type hampeh pyn network!
k bye..ptg ni nk g mlk tgk duan nikah dan beli hadiah salmy lunch hr ni..k byee

Tiada ulasan: