Rabu, Julai 16, 2008

wednesday rules

harini aku x nk buat keje berat2 cam semlm..aku rasa aku menyapu rumah n mengemas umah sket2 semlm la..sakit2 badan aku..dah la..br 2 weeks after operate ada hati nk buat keje2..menyesal gile aku..ni perut aku ni rasa full je..angin kot..tp bukanyer gastrik..pun..letih sgt agaknyer!
pg ni mama masakkan untuk meeting sekola dia..masak mee goreng..n mama masak Sup ayam tuk aku heheh..weekend ni aku ingat nk balik semban..rindu la..ngn laki aku tu..n nk urskan bj2 dia..lama dah tingga dia tu..sb aku x sihat nih..mama x kasi aku keje teruk2 sb aku x full sihat lg..emm...tu masalahnyer dok suh buat anak..betul ckp dok tu tkt peot aku berkumpul balik aku pun risau gak nih..dok x nk stop kan aku punye peot..mayb ada sebab2 tertentu tu..aku pun x di beritahu..better buat anak dulu..emm...mintak2 minggu ni aku sihat walafiat..tu la..mayb inkut jangkaan dok 18 hb ni aku dah sihat n buleh buat anak kot..insyallah..aku pun xder la..nk xcited sgt kan tp aku beware gak la..
ok la..nnt aku tulis lagi byee