Isnin, Julai 14, 2008

when u bosan..

bosannyee...
arini isnin..selalu aku keje...tp aku mc..semlm dekna, manje n ayen datang x der la..bosan sgt..mak ayen kuat berborak..seb baik mak dia dtg ngn dia..klo ayen sorg je sure x bercakap punye..pendiam sgt.
alhamdulilah hr ni dah ok cuma aku beware klo batuk n selsema/bersin..sakit luka operate tu..tdo pun dah boleh mengiring n nearly nk terlangkup tdo aku..mama happy je tgk aku tdo mcm dah sihat je..hehhe..sian kat mama..nk belikan hadiah apa pun tatau nih..sb dia sbr je jg aku mcm baby besa nih..aku nk bg dia cucu cepat nih mesti dia happy..tp aku takut la..dah la..br operate..tp dok reka suh aku cepat 'migandung' (cr dia ckp klaka)hehhe..perut u tada 'picah' la....hahah..dia takut aku peot sb takut darah berkumpul balik..emmm....cemana ovari aku nih suka je kumpul2 mende2 x elok tu..kuar je la..cepat kan senang..be4 kawen xder la..pulak masalah ni..dah kawen lak jadi eh..cemana?
ni nenek ada mlm td dia tolong aku urut blkng..sakit blkng aku..sakit sb apa tah..penat menahan sakit/ pun pasal bius tu..
k bye