Jumaat, Ogos 29, 2008

27 syaaban

insyallah arini aku berpuasa. setelah uja-uja since ari selasa aritu..alhamdulilah pg td boleh aku bersahur..aku kena berlatih sb nnt nk bulan puasa cabaran berumahtangga ni kan maklumlah kena la..bagi-bagikan masa. aku takut jugak nk hadapi nyer..sb byk cabaran dan kena sabar tambah lg arap keje KL..dgr2 klo jd dia kena keje kat PJ..emm..lg la..susah. selalu pesan yg kita kena bersabar selalu. kejersama..jgn harapkan sorang je..
satu hal lg td jln jem gile start dr perkeso tu..jauh gile merangkak2 ke jalan keta..so lat2 sampai opis kol 8.22. benggang pun ada...pastu keta semua hampeh2..ke kiri kanan jln je la..ikut lorong betul..sama je..jln jem gak kan..emm..ganggu org je..
ok laa mintak2 arini aku ok..dah x moody..oh ye ptg ni ada meeting PP, n pg ni mayb g HRMIS ngn EO zali..
ok bye