Khamis, Ogos 28, 2008

bosan

pg ni aku masuk opis cam biasa. tp rasa bosan plak. tatau napa. then aku teringat arini sepatutnya ada kursus mambo. terasa nk pegi tp segan la..plak xder jemputan. aku dah buat surat mohon tp xder respon dr UPTM tatau diorg peram/ x sampai surat tu..benggang gak aku..aku msg dell dia kata dia bz so x pat g..aku mintak dia tgk kat sana then dia kata dlm list nme ada 25 org. ramai gak tu..so aku rasa mls aa nk g tp pas tu dia msg balik kata x ramai sgt yg ada pompuan je..emmm..dah pukul brp pun..mls la..len kali la..menyebabkan aku xder mud arini.
diorg ni ada satu problem. komunikasi antara uptm melalui emel tak di lihat sbg satu perkara penting. sedangkan emel kita perlu di buka everyday dan dr situ la..kita boleh dapat maklumat dengan cepat. emm..len kali aku nk emel sekali surat tu ada hardcopy n softcopy. emmm...forum yg ada pun x der dpt sambutan sgt. ssh sgt ke nk buka emel n forum/laman web? aku pun takpaham...tp keje part IT tp x aktif menggunakan emel. cemana tu?
klo bz cemana pun cuba la..bukak kejap takkan x sempat kot? sarapan lama2 tu boleh plak. heran aku.
so aku harap lepas ni sapa2 yg tersedar yg dia jarang on emel tu cepat2 la..buka emel dan jika ada persoalan yg perlu di jawab di harap bg la..respon klo x pengirim emel tu akan ibarat menunggu buah yg x akan gugur. klo mls sgt nk type just reply like this"Noted n Thanks" tu pun dah cukup membuktikan bahawa emel tu sampai. xder la..berbulu menunggu emel reply.
sekrg ni aku klo emel je aku akan remind supaya "reply if u receive this emel" ha..sampai cam tu sekali.