Khamis, November 13, 2008

hai

this morning i'm very2 sleepy even when i'm driving..hoho..bahaya tu ekk?? tp betul aaa aku x penah ngntuk cam tu dlm keta...istifar byk2 aku tkt terlelap kang terbabas..maut jer!
sampai je opis aku bantai tdo dlu sb aku mmg x daya menahan mata yg cam gam ni.sib baik bos2 xder klo x pengsan la..aku nk thn ngantuk.
titibe byk lak keje seminggu ni..dr update laman web, tukar template, statistik yg cacamerba..pastu bos aku pening kat aku cemana aaa aku ckp la..aku tukang kutip je statistik tu..tny la..kat anak2 buah u???i dah pesan supaya u all kena tgk jasper server utk compare statistik tu..bkn keje i nk buat tu semua..watch out all!!
then masa meeting aku kena lak point dato suh buat meeting..dlu mmg aku ada buat meeting laman web ada la..3 kali aku buat..ok..best gak buat meeting tp la..ni aku dah mls nk buat sb nye aku takut nk tukar template website tu n x bani takut ilang maklumat semua....tp ari selasa aku dah nekad buat pertukaran..at last jadik gak hehe..alhamdulilah..so aku slow down buat changeable..hasilnya ni dia tadaaaa!!!
www.ns.gov.my/jabatan/syariah
emmm td salmy ckp template tu x sesuai sb sepatutnya kiri kanan frame menu tp aku buat 2-2 belah kanan..1 alasan aku ialah senang pelawat nk scroll sb scroll mmg selalu/always sebelah kanan except yg kidal..2. aku tgk dlm blog kata menu sebelah kanan adalah paling baik sekali ada link kat dlm http://blogspot.com
emm..apa2 pun aku terima kritikan tersebut n nk tggu meeting akan datang supaya aku nk semua org menilai dan seterusnya boleh lakukan perubahan tu..aku mls nk buat byk kali..kang yg org ni nk cam ni yg sorang lg nk cam tu..mana boleh kan?aku gak yg susah. dah la..selama ni aku je yg kena sume.
ok la..ptg ni aku nk kena beli ayam sb laki aku komplain kata aku x beli brg ker? heheh saje je aku kekdg mls sb aku nk dia alert ngn aku! huhu thanks sayang! bile la..u nk amik lesen ni? nk gak merasa u bwk i jln2...