Khamis, November 27, 2008

insyallah aku puasa

i wanna n wish 2 fasting today..hope Allah dpt berikan aku kesabaran n keikhlasan dlm meneruskan hidup. Mmg kekdg Tuhan nk tgk kita ni sabar ke tak dlm menempuh dugaan Dia. aku hny mampu berdoa supaya rumahtangga kami aman bahagia.
pg ni aku check line semua daerah OK, Emel punOK, cume tunggu akses tk hapis n zue x dapat2 lg..sib bek kak suzany ada tlg pesan kat Yanti suruh buat tket tu..heheh
kad zarul, najwa n ct aishah dah ok. alhamdulilahhhh..settle
emm..ni tibe2 tn rzak request statistik judi n arak kot..aku tgh kumpul ni..aduiyai leceh tol, pastu tny aku statistik okt dah hntr ke belom, aku dah hntr 14bh aritu dia x check emel ker? ape la...
aku dah ada facebook n tagged..br upload pic2 A1 kat sepang 23hb aritu..heheh best!

Tiada ulasan: