Jumaat, April 17, 2009

friday morning!

pagi ni sepatutnya aku ke PICC utk hadir ke Esyariah Kick Off..yg dapat tender esyariah ialah ITSOFT. So aku mintak either najwa n salmy la..tp najwa yg pegi so alhamdulilah la..seb bek dia ada...klo x tersengguk2 aku kena g...bkn x nk pegi tp keadaan aku yg camni..mama n arap x bg pegi klo boleh..lgpun x der driver yg boleh hntr aku punye..sure bergado2 nk menghantar! mls aa nk gado2..
mlm td en dahari dtg umah.dia dah settlekan psl byran n buat kad utuk test qti nanti..mayb arap akan test JPJ 11/5 ni..so laki aku deal ngn en dahari utk blaja dlm masa terdekat nih..next week rabu laki aku leh start blaja sb dia nk apply cuti katanya..hehe janji ko blaja..suka hati la..nk buat bile.
ptg ni aku balik gemas ngn nora..seb bek dia ada eeehhe..bleh tompang balik kg..huhu..mama n arap x bagi aku balik drive sendri..so aku kena la..ikot ckp diorg nnt aku gak yg susah..ok la..selamat bercuti..yahoo!

Tiada ulasan: