Jumaat, April 10, 2009

today's appoinment

arini pagi2 dtg opis awal..baca yassin..
pastu pg td ada appmnt kat kinik ampangan ngn dok tuk scan baby..
mlm td aku bad mud ngn laki aku..x kuasa nk layan dia haii..pening pala aku aaa
tp seb bek x layan dia..rurupenye psl pg td aku scan dok kata uri ke bwh sket..dia x bg lasak2 ngn hubby...emmmmm..
mama kata baca selawat syifa n pegang kat perut tu,,wish supaya baby ok..n wish uri naik mcm biasa..
mama kata klo uri ke bwh tuh nnt cepat bersalin..pulakk dah!~ dah la..takut nih...
aku redha je la..ngn apa yg terjadi..mintak2 sihat aaa...
aku x bgtau lg kat hubby aku sb aku tanak dia risau x tentu hala..nnt mcm2 dia kata kan dia salah aa apa aaa..lg pening paler aku nih...
so mama dah call en dahari mlm ni insyallah dia dtg jumpe aku n arap psl lesen keta.
mama cekik en dahari rm 600 hheeeheh..gilo aa
mana ada price driving skol cm tuh lg dahh..dasat aaa puan ranah ni!!
mintak2 laki aku nk g driving skol tu esok..emm..bia dia dpt bukak minda dlu..slow2 kayuh!
ok la..byeee

Tiada ulasan: