Selasa, Mei 12, 2009

12 mei 2009


FYI since aku pregnan nih aku amalkan Bio Oil kat perut, peha..pinggul ni..alhamudulilah stretch mark xde..org suh guna baby oil tp aku rasa aku perlu guna bio oil ni sb dlm iklan kata boleh hilangkan stretch mark..so far ok..cume klo gatal2 aku x leh nk garu sgt sb nnt kulit perut jadi buruk lps kita deliver nnt..aku just cuba aje..
jap lg nk g pej pos renew lesen L arap..
dok opis ni lepak2 tgk tudung je..n buat report sket2..seb bek x byk keje huhu..tp kan..sebnarnya ada keje aku x settle lg nih..minit mesyuarat ICT ...x setle2 lg tu adui! aku x attend meting tu tp yg amik minit JT aku..xpe aa lgpn xder isu..masa tu..
pas ni aku kena bg report statistik kes yang melebihi 21 hari tuk setiap mahkamah..aduhh berat2..tp aku takkan di salahkan sb tu aku hny dptkan statistik n Y.A.A akan tny kat mahkamah2 terlibat knp kes2 yang di daftarkan tu dan tidak disebutkan dlm masa 21 hr??tu je...
emmm...semlm aku sakit2 buntut..n aku berdoa supaya buntut aku x sakit lg hr ni klo sakit aku kena la..amik cuti sb nk duduk pun x selesa..mayb nk mengembang kot hehe!!!
hr ni aku rasa alhamdulilahh..ok..cume aku rasa cam rimas n penuh dah perut aku nk sampai ke tulang dada...emm..xpe aa aku buat2 x rasa jee...
ok la..byee

Tiada ulasan: