Khamis, Mei 28, 2009

batuk..

salamz...pg2 lg aku cam biasa aa send my hubby to terminal.
balik kemas2 katil ..mandi..solat (subuh gajah)...n mkn roti..then lelap jap..tp aku nyer batuk x baik2 la..boring tol...cam rsa semput sket..antibiotik dok bg aku tggal 2 biji je..ubt batuk aku x leh mkn sgt sket2 jer..tu yg x elok2 tu.
arini n semlm je bos dah xder termasuk aa timbalan mahkamah ni..dah xder diorg ada meeting..kat luar melaka kot!..tu yg opis aku ni bile xder bos je happy hour hehe bukan je kelab malam ada happy hour ..opis gov ni pun ada happy hournya gak!! hahahahaha!! best gile sb org2 yg x sepatutnya xder kat opis ni..hehehe..tp aku buat je keje cam biasa n happy hour tu lebih sket dr biasa..bg aku la..baik happy hour kat opis ni dr kita melilau kat luar pejabat kan??huhu
pesanan be4 goto work "baby baik2 dlm perut nih yek?? mummy nk keje..tau!hehe
bosan la...keje kat sini hehe..tp syok bile bos xder huhuahuahuahuaa

Tiada ulasan: