Isnin, Jun 08, 2009

apesal x leh Ym nih

pc aku x leh YM la..bosan tul..aku reprt kat Yahoo dorg kata mayb pc ni kena virus..member2 semua yg ada Ym pun kena "ding" aje..from each other..aku try search dlm internet cemana nk solve tp x jumpe..last2 aku scan yahoo online..tatau aa berkesan ke tak.
weekend lepas aku dok umah je wit my hubby..dia klo dah dok umah tu tdo aje la..selain tlg aku g car wash n aku suh dia wax keta hehe! bangga gile dia bila aku kata best la..klo tiap2 mggu dpn wax keta ..mesti keta jd cantek!hehe..pujian dr isteri tercinta huhu pastu ajar dia drive keta ni suka dia!..kombang kuncup idung laki aku hehe!dia tlg aku sidai kain gak 2 hr tu..tatau aa tah apa angin dia rajin sgt tah..alhamdulilah!..ari ahad aku g suarasa..best!tp x dpt jumpe artis2 top la..sb ni bukan sureheboh..pastu laki aku terjumpa si Adam..beborak2 je aa..
mlm td adik dah sms dah suh arap bwk akt ke KL this week..cemana nih plan x berjalan dgn lancar nih..aku gak la..kena drive bersongkak sangkek drive ke KL...aduh...malasnyer!
khamis ni aku buat meeting..mintak2 jadi lah...aku siap sound tuan razak lg kihkihkih..selamber aku sound bos aku meeting ni mesti jadi! huaaaa..
arini aku xder mud nk mkn..perut x brp lapa..makan kurma n tdo..pastu aku makan biskut cecah milo..jadi la..drpd x mkn...sian baby aku ni!!!

Tiada ulasan: