Rabu, Jun 10, 2009

arini akuuu...

pg ni aku cam biasa keje..luckly mata x mengantuk this week..mmg elok benar la..sb aku kena settlekan keje2 yg x siap2 nih..kepala aku serabut dgn mcm2 hal..hal umahtgga..hal pejabat..huuummmm...
pg ni budak2 aku buat keje buletin amik gambar sorang2 sb dato' request nk pic staff pakai blazer even x semua yg layak pakai blazer kihkihkih..luckly lg sb aku x terlibat..aku bukan x nak tp aku mmg x daya nk buat keje2 extra..bia la..budak2 aku buat..lama2 mmg keje2 yg aku suruh pun x berbuat agaknyer..klo diorg buat alhamdulilah..klo x buat kena la..aku gak settle sendri..huuuu...
xpe la..rezeki Allah dah bagi aku harus bersyukur dengan kehendakNya....
titibe aku rasa touching lak td sb laki aku x settle2 lg hal dia..the problem is dia mesti nk bersama dgn aku buat semua hal2 yg berkaitan dia..aku x kisah pun tp dgn keadaan aku cam nih aku rasa x daya la..nk mengikut..tp aku cuba je la..klo x aku sokong dia sapa lagi kan??x pelaa moga2 segala usaha aku bersama hubby aku berjalan dgn lancar.mintak2 akan datang dia akan tetap selama2nya menyayangi keluarga dia nih...
ahad ni ada kenduri kat umah flat dia..mak dah sound suh kami balik dah..nk buat cemana kan dah org tua sound kenala balik nak x nak pun..penat mmg penat sb drive sendri n dah la..ujung mggu ni org ramai balik ke destinasi masing2 sb dah bis cuti sekolah..mintak2 dipermudahkan perjalanan kami..tp tu la..aku sian kat hubby aku ni isnin dia ada test JPJ tp x dpt lg bljr keta...bljr keta aku oto..klo x lulus kena aa redha dlu suh dia bwk keta secra haram hehe..paling2 pun kena ada lesen motor dlu nih..motor nk beli tp.....

Tiada ulasan: