Sabtu, September 26, 2009

hampir nk kerja

ya allah since aku nk start keje ni zahra buat pangai yg aku sendiri risau cemana nk handle..
aku x try lg susu dutch lady 4 bb yg mama beli..sb mama sndri takut nk bg cuba...dah tu cemana nk buat..???? tolongg
td dekat 3 jam dia sabar melalak n tdo..melalak n tdo..pehh..mmg aku hilang kesabaran..rasanye..then mama aku balik tlg settlekan..alhamdulilah...mayb dia x puas menyusu kot..tp time menyusu tu dia asik mengeliat je..cmana nk puas.
hubby aku asik msg tp x dpt layan..sorry sayang i tgh melayan anak kita,..
ha..ni magrib dia tgh tdo nyenyak dlm boyan..tatau sampai kol bpe dia leh tdo ni..
actually aku nk balik semban esok..tp tatau la..mcm pack je jln esok..sb semua benda start ari isnin..kje..sekolah..etc..minatak2 jln dah lega esok.
k la..till then..bye

Tiada ulasan: