Jumaat, September 18, 2009

meragam

zahra dah start meragam sejak seminggu ni..
mmg mencabar keimanan, kesabaran, kemarahan...mcm2 lg pasaan yg aku alami sejak ni..
org kata jgn ko manjakan sangat anak ko nih..dodoi2 bagai..pegang2..mcm2 lg petua org tutua kata..tp aku x rasa benda2 tu semua manjakan anak aku..tp mmg dah lumrah baby akan meragam dan kita sbg mak kena bertanggungjawab amik anak yg tgh melalak mcm Mariah carey dan pujuk dia..klo x dia akan putus nafas lantas akan merisaukan aku dan nenek dia..
zahra mcm tau aku akan start keje dan dia akan di hantar ke umah pengasuh..tp kan aku pun x jumpe lg kakak yg nk jaga zahra nih...nk turun semban abah x bg sb baby kecik n takut sakit..nnt lg susah..tp sampai bile lakk..dah la..aku kena harung nnt..
pas raya ni aku nk start hidup secara officialnye sbg mummy...ha..ada bran??bran ke x bran kena gak torai..klo x tahan nanges aaa sensorang wit my hubby..hehe.
lg 2 hr nk raya..baju raya papa dah belikan..best dpt baju yg di idamkan..sian laki aku g cr kat ampang park n masjid jamek..cume x dpt crkan aku selendang ct aaa...frust gua..beb!x peh la..janji aku dpt baju idaman aku ok la zahra meragam nk menyusu k cu after raya

Tiada ulasan: