Selasa, November 10, 2009

zahra's not feeling well..

mlm td aku berperang balik ngn zahra..sian dia batuk..seb bek demam dah kebah..semlm bwk dia g kinik wakaf..kat senawang..kak ita kata murah ..mmg murah pun rm 5 je dia charge..aku masuk ofis kol 10.50 pagi ..nk buat cemana..seb bek keje govt..klo x susah aku nk uruskan hal rumahtangga..
mata aku pedih2 sb x cukup tdo..lunch hr semlm x balik aku rest kat ofis je..rurupanye mmg x cukup rest aa..sampai la ke ptg n mlm aku cukup mengantuk +penat..titbe hubby aku col suh amik dia kat komuter dah la..kol 12 mlm dia sampai..huuuu..mengantuk gile aaa..seb bek mata aku ok time bwk keta pasang lagu kukuat..seb bek kua lagu Stonebay..my fav song!mood pun ok..dgr lagu tu..klo x aku x ckp2 ngn hubby aku..heheh jahat seh! hopefully today's mood n my energy stabil..huaaaa..apa2 hal pun my life still goes on..Mudahan Allah Mudahkan urusan aku..

Tiada ulasan: