Rabu, Disember 09, 2009

kepala meletup



kat atas ni pic semasa ujian migrasi..mmg best n mencabar..tq all!
hari ni aku ada meeting pen pendaftar..biasa aa kena pasang laptop n projector..nk kena bukak system esyariah.
meeting berjalan seperti biasa n hr ni jugak kami semua diletupkan kepala..byk masalah yg berlaku dlm kerja aku sbnyer apa shj keja yg aku buat di campuri oleh bos aku..keputusan yg telah aku buat di persoal..adakah keje yg aku perlu buat kena mintak izin?
setelah aku pikir pro n kontra byk sebenarnya yg aku dapat..contohnya..klo nk buat keputusan kena bincang dulu ngn bos..mmg tu je la..tp aku suka buat keputusan sendiri..byk kali kena sound dah..tp tu aa mmg aku camtu hahaha..gilo!
nikmat yg tuhan beri dlm kerja ni mmg banyak..aku bersyukur sb apa yg kita mintak untuk kebaikan jabatan aku dapat laksanakan walaupun kena marah..xpe la..dapat pahala kerja (klo dapat la..haha)...dlm kes aku ni aku mintak pc+laptop utk pegawai2 JKSM bagi, tp aku terlupa nk mintakkan sekali laptop untuk pegawai LS44..laptop sana sini keje pun org bwhan yg buatkan..apolaa..sengal!
Sasaran penilaian tahunan aku dah dapat cuma x siap lagi..n nk kena bg markah dekat salmy n shafik..aku nk bagi markah best2 la..sb diorg selalu tolong aku..tanpa mereka sape aa aku huhu!walaupun disiplin kantoi sepenuhnya!(aku pun haha)ni bos gila kose..nasib aa korank!

Tiada ulasan: