Khamis, Disember 10, 2009

Websense




JKSM telah menggunakan Websense untuk blok website2 dari internet. So aku dah x leh nk chatting (boleh tp x yh set IP n line mmg slow giler)..sedih tol...
nampak gayanyer kena aa guna broadband nt..emmm..aku nk upload pic dlm picasa pun x leh..adehh..lg la..sengal..FB boleh guna tp nk upload pun x leh..gitn suka sabotaj staff gov ni!xpe la..nt aku nk buat link relation wit org2 gitn..hehe..klo diorg tu kebal x leh aa..aku rasa diaorg x kebal kot huhu.
arini aku dtg opis je aku torai settlekan keje2 yg aku br dapat semlm..nk kata settle xder la..cuma aku dah buat tindakan yg sewajarnya..n tindakan seterusnya ialah tunggu JKSM approve keje2 aku tu..td aku buat S.K.T (sasaran Kerja Tahunan) untuk salmy..aku bg dia 90.17%..mmg sesuai markah tu ngn dia..maklumla thn ni aku berpantang/bersalin so aku bg dia bonus kerja..moga2 ada kabaikan utk dia nnt..
aku punya S.K.T da letak kat meja Tn Razak..mintak2 dapat markah baik gak la..emm..cuma aku risau PPK aku je..iaitu Tn Rozman/Tuan Wahadi..takut dpt markah sikt..sb aku kan dekat state..dia pun bukan tau sgt aku wat keje cemana..yg tau Bos2 sini je..mintak2 dapat markah atas 80%..
gambar2 kat atas ni masa ujian migrasi esyariah v2..seronok sb kita dapat anjurkan ujian ni n user pn suka..pihak ITSOFT pun byk membantu dalam perlaksanan ujian ni..lgpun mmg kerja diorang kita hny bantu n tlg tgkkan klo ada masalah system..lps ni byk masalah nampaknyer..ready je la..bakal cair taik telinga aku sok!

Tiada ulasan: