Isnin, April 05, 2010

penderitaan

salam semua...
penderitaan adik aku hendak sampai dipenghujungnya.insyallah antibiotik ke 4 yg dok bagi menampakkan hasil..insyallah hatinya tak bengkak lg dah..dok kata biasa hati kita x dpt di rasai klo rasa di perut..ni adik aku mmg terasa n mmg sah hatinye bengkak aritu..tp kak ngah still mengalami masalah usus..dok kata ada jangkitan..n dia mkn ubat n mkn prebiotik..jenama amway mahal lak tu ..tp bagus..
semlm n sabtu aku g tgk adik aku hiba rasanya sb kita tau mmg sakit operete n siksa mengandungkan dini hafiy...alhamdulilah baby x kena ape2 penyakit even jaundis pun..n dia pn kuat menyusu...sekali minum 4 auns..x agak2 ..hehe xpe janji dia sihat!
mama n atul bergilir jaga kak ngah..aku mmg xdpt nk jg sb zahra tu x brp nk org lain n penat klo org len nk jaga sb dia dah lasak..ke sana sini mengensot n dia pun dah pandai pegang2 kerusi n nk try berdiri..duduk dah ok..cume nk kena tgk aaa tkt dia jatuh..sb x brp kuat lg badan dia...
semlm dia jatuh lg..zainus la..ingat dia dah kuat ke nk diri tp dia x tgk n aku dgr gedebuk rurupenye dia dah jatuh sian dia sakit dahi jendul tu ...ishh aku pn laju je menepuk dahi adik aku tu hehe..dia gelak2..ps dia lepuk aku balik apo la..dia kata mana aku tau dia nk jatuh ish2..tu la..ko ni apo la..dia x kuat lg nk diri kena pegang je...
sambung balik kak ngah pagi td kena ct scan yg masuk satu badan tu dia msg aku takut la..apa la..tp aku x der credit nk balas cian dia..lgpn pg td aku ada seminar ICt kat Royal Bintang...
ok la..nt aku tulis lagi sakit perut lak adeh!

Tiada ulasan: