Selasa, Julai 27, 2010

mama dtg

ptg semlm mama n duha dtg sebenarnye diorg dtg nk hntr mknan kat aku heheh pastu rindu kat zara..n nk hntr daging kat Klang sb nenek klang nk kenduri 1st month ogos ni n on the same time 3 hr nk dok putrajaya nk jaga si afy demam..emmm byknye mama punye projek haha!!!
lps amik zara kat umah babysitter dia mengamuk..sb msa aku amik dia tu dia terkejut br bgn tdo trus menangis. aku pn mengendong dia time2 magrib..pastu agaknye ++ngn mengantuk dia mengamuk2 la...sampai aku bukakkan baju dia sb peluh2 mengamuk..lps setengah jam dia da penat aku bg susu n dia tertdo kat pangku aku..emmm...mengantuk rupanye...kak ita pn ckp dia ni x tdo2 n dia dah tatih2 nk berjalan ++ dah bercerabih/bising mulut dia tah apa dia ckp tah heheeh ...tu yg penat gaknye...
pastu dia tdooo je sampai la pagi ni (ngn aku2 sekali tertdo n bangun kol 12 mlm buat keje umah)..kak ita da amik dia pg ni pn dia still tdo lg..huiiii dasatnye nk membesar ni. mcm2 peel dia tunjuk...
tu la jap lg nk g tgk dia buat ape tuu eheh...++aku tgh selesema n mayb nk demam n aku dah telan panadol huu mintak2 x sempat demam...ok bye

Tiada ulasan: