Rabu, Julai 28, 2010

wordpress

ptg semlm aku saje je explore wordpress..theme dia mmg camtik2.. n byk pilihan berbanding blosgpot ni. tp pening skit nk explore sb aku pn masih baru dlm wordpress ni. ala2 website sendiri la kot..cume klo nk gempak sket mcm chedet tu..Tun Mahathir punye blog dia punye guna domain sendiri maklumla takkan nk guna free je n dia pn Mantan PM kita.
So 4 the beginning blog aku ni ada pic kenduri nasi ambeng kat tjg karang umah FIL aku. so check it out: www.fuza1979.wordpress.com
n aku tatau nape wordpress arini x dpt nk log in.
pagi2 ni opis aku serabut dek sb TR buat meeting ISO..pastu xder lak ckp nk suh print ISO..aku pn ngn bayk keje, tertangguh la akibat keserabutan dia tu..emm takpe la next week TM pulak yg ambil alih jawatan KP aku tu..mintak2 TM ni jgn la garang2..takut la..sb dah biasa ngn TR yang sempoi n x brp nk garang..(klo garang2 nt org bwh tanak buat keje ko hahah)
FYI jabatan ni ada byk kemasukkan jawatan baru. itu ini nk kena update nt alih2 aku lak jd mangsa sb knp la website tak update itu ini...dahnye nape x admin x bgtau aku segala mcm hal yg berlaku??? ingat aku nk terhegeh2 ke? nasib laa beb!! lu pikir la sendiri!!
emmm arini aku x brp nk ok..block nose..sore throat..emmm..n want to avoid FEVERRRRR

Tiada ulasan: