Rabu, Julai 14, 2010

training Joomla

dah 2 hari aku training joomla..tp semlm aku byk hal la..zahra demam since rabu lps..lama dah seminggu kejap ok kejap demam balik..tambahan lg area umah aku sekrg tgh hot kes denggi. pastu zahra punye badan n kaki merah2..bukan bintik2 merah cume bile tekan kat kulit dia tu nampak lmbt je naik balik kulit dia..dok kata klo lbh 2 second takut denggi..alahai jgn la anak aku kena denggi..dah la dia kecik lg kesian dia..semlm bwk dia cek darah result ok..tp demam balik. dok suh dtg lg 2 hr..means esok kna g jumpe dok balik. semlm mmg penat dah la aku pose..pastu kna antar mama nek bas...penat cr tiket bs rurupenye kena beli trus kat terminal 2 hampeh tol..cian mama kena naik bas..sb atul dah keje kat putrajaya..zainus n duha dah sibuk belajar balik..aku nk hntr x leh sb anak aku sapa nk pegang bile ke semban balik nt?...tp seb bek la bas yg mama naik tu bas baru..xdo la poning org tuo tu...last2 aku kembali ke klas trening buat muka tebal sb dah abis trening br aku sampai hehe..pastu lelaju aku blajar ngn dell..cikgu dell hehhe tqvm my frend!
arini aku sambung blajar balik..insyallah aku nk penuhkan ilmu di dada..balik nt leh start buat website baru. dah tentu bos aku nk tgk pogress nt..hui besa tanggungjawab aku ni! takut pn ada..tkt x terpenuhi citarasa org pejabat...ok la aku nk study balik bye

Tiada ulasan: